Blog Ouderraad BS De Vierboete

zaterdag 6 december 2014

Sinterklaas in de hoofdschool

Ook hier alleen maar blije gezichtjes. Dank u Sinterklaas en Zwarte Piet!!!
Gepost door Unknown op 08:56 Geen opmerkingen:
Dit e-mailen Dit bloggen!Delen via XDelen op FacebookDelen op Pinterest

Sinterklaas in de wijkschool

Alleen maar blije gezichtjes. Dank u Sinterklaas en Zwarte Piet!!!
Gepost door Unknown op 08:54 Geen opmerkingen:
Dit e-mailen Dit bloggen!Delen via XDelen op FacebookDelen op Pinterest
Nieuwere posts Oudere posts Homepage
Abonneren op: Posts (Atom)

Wat komt er nog?

Onze volgende activiteit is op de dag van de rechten van het kind (20 november 2013). Want een extraatje, daar hebben ze recht op.

Blogarchief

  • ►  2015 (6)
    • ►  december (2)
    • ►  oktober (1)
    • ►  mei (1)
    • ►  april (1)
    • ►  maart (1)
  • ▼  2014 (6)
    • ▼  december (2)
      • Sinterklaas in de hoofdschool
      • Sinterklaas in de wijkschool
    • ►  oktober (3)
    • ►  februari (1)
  • ►  2013 (4)
    • ►  december (2)
    • ►  november (1)
    • ►  oktober (1)
  • ►  2012 (9)
    • ►  december (8)
    • ►  november (1)

Over mij

Unknown
Mijn volledige profiel tonen
Thema Luchtig. Mogelijk gemaakt door Blogger.