Blog Ouderraad BS De Vierboete

zaterdag 8 december 2012

wijkschool de sint

Gepost door Unknown op 03:39
Dit e-mailen Dit bloggen!Delen via XDelen op FacebookDelen op Pinterest

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Nieuwere post Oudere post Homepage
Abonneren op: Reacties posten (Atom)

Wat komt er nog?

Onze volgende activiteit is op de dag van de rechten van het kind (20 november 2013). Want een extraatje, daar hebben ze recht op.

Blogarchief

  • ►  2015 (6)
    • ►  december (2)
    • ►  oktober (1)
    • ►  mei (1)
    • ►  april (1)
    • ►  maart (1)
  • ►  2014 (6)
    • ►  december (2)
    • ►  oktober (3)
    • ►  februari (1)
  • ►  2013 (4)
    • ►  december (2)
    • ►  november (1)
    • ►  oktober (1)
  • ▼  2012 (9)
    • ▼  december (8)
      • kleuters 1 ws op de bus
      • wijkschool de sint
      • wijkschool
      • Blog Ouderraad BS De Vierboete: de stoet met de sint
      • de stoet met de sint
      • opwachten van de sint op de markt
      • de stoet met de sint
      • kleuters 1 ws op de bus
    • ►  november (1)

Over mij

Unknown
Mijn volledige profiel tonen
Thema Luchtig. Mogelijk gemaakt door Blogger.